2012年10月9日 星期二

凱撒大帝/2月14/萬曆十五年/弒君2012

我知我爭左幾篇未寫...... 總之有拖無欠~

凱撒大帝: 19:45的門票在19:56先開場, 早知我就食埋野啦!! 同流的鄧先生及林先生都有份, 相信可能鄧導要求. 個人覺得林先生孭唔起anthony的角色. 我後面有觀眾帶埋個女做親子活動, 全程不斷解釋劇情. 可否買側邊無人坐的位?

鄧導都食左少少螺絲. 最好表現的是陳前輩的凱撒大帝. 之前好似只在"奧德羅"見佢演過戲, 好壓台!

杜先生個樣好凶...... 雖然角色需要, 但太過~ 好多人支持, 群眾戲有氣勢.

但最後果段真係好難頂...... :O 仲要搞咁耐, 成十點半先收場...... 好支力.

目測入座率: 60%? 荃灣大場算咁啦.

--
2月14: 七年前睇過REP, 今次想重溫下...... 郭小姐唱腔("有禮自信")好似REP黃小姐.

七年前已經係陳PHOEBUS先生伴奏, 仲記得當時佢勁望觀眾, 由於我成日望佢佢又成日望我. 今次係大台, 佢係望演員, FOCUS好多.

楊先生的FEATURING真係好一般, 唔知佢有無帶多左觀眾入場? 牛池灣黎講係好多觀眾, 不過好似好多中學生入場, 可能係觀塘區議會派飛!?

男一好一般, 郭小姐OK, 女的兩個短髮的較好.

目測入座率: 90%

--
萬曆十五年:究竟FIFTH RUN係五度重演定五度公演? 唔知點解之前無睇. 楊先生的國語好左, 無咁多吞口水聲 (舊年的中國建築一百年佢扮梁思成...... -_-)

同埋都係太長了...... 十一點收場. 完場聽到有說國語的觀眾話無諗過係獨白劇, 以為有恢宏場面......

目測入座率: 85% 開十場黎講唔錯啦.

--
弒君2012: 只開兩場, 因票房? 同凱撒大帝相比, 係演員人太少! 阮小姐唱歌唔多明歌詞...... 整體係幾悶.

睇過MACBETH四次的我以後都係少睇為妙. 同埋, 又係搞左成兩粒半鐘...... (無中場) 好支力架......

目測入座率: 70%

沒有留言:

張貼留言