2012年10月2日 星期二

二度告白/開關係/呢劑, 俾唔起

二度告白: 近年覺得鄭小姐塊面怪怪地, 表情有D唔自然, 無以前咁靚. 第一次睇佢應該係文化中心裡面勁少觀眾的"與高行健玩遊戲"(依家都唔會再睇教主好戲量的戲了). 最搞笑有句台詞: 家下D好男人唔係結晒婚就有老婆架啦! (有分別咩? HAHA) 但鄭小姐唔GUT, 觀眾咪唔留意囉. 劉先生如常地OK. 劇本想講D野, OK啦. (好老生常談咁.) 好睇過舊年的"教我如何不愛爸"~

首場目測入座率:99% 不過聽聞太多場數都要告急.

--
開關係: 明白小龍導演講的藍海演出, 始終小人國都要演到第四回(下年). 回想起當年好初期睇舞台劇時其中一齣: 戀愛次貨. 當時合作的劉子騰先生現在已和專業團隊也無緣合作了.

講返套劇先! 呢套劇GRAND在佈景真係好靚!

劇本描寫愛情的狠太真實.

梁祖堯先生: 36歲 (今期東週講既)

陳康先生: 我估咪又得36? 同樣01年APA畢業. 睇落JOHNNY後生過JOE咁多~~ 陳先生唱的"低等動物": 由於係第一首, 我都唔知係LIVE!! 我以為係播EASON的CD!!! 好勁! 好似!!

講開又講: 我以前在中央圖書館摷d舊雜誌睇, 又係東週, 記得9x年份, 其中一本有訪問陳康先生, 當時係o靚仔的佢接受訪問係某慈善機構(樂善堂果類)的總理個仔. 唔記得內容講乜, 但我心諗: 唔怪得可以在呢行撈. 這也是一種恩賜~

話時話當年APA睇過陳先生不過無緣買到梁先生的演出...... 只在02年時睇"弒夫情案"見到梁先生支持同學演出在謝幕時的大力拍掌令我印象深刻......

十三場全線爆, 唔使講啦.

--
呢劑, 俾唔起: 同一天睇兩個葵青的演出, 我都忍唔住返一返家, 究竟有咩事可以讓我消磨三個小時? 在葵青?

第一次睇呢個劇團: 估唔到係FULL HOUSE. (唔只一場). 07年睇唔到APA的"俾唔起咪鬼俾", 10年又無緣睇"俠盜張師奶". 今次終於睇到呢個劇本. (沿用07年的翻譯)

估唔到演員做得幾好, 以男一做得較好.

努力~

沒有留言:

張貼留言