2012年9月24日 星期一

2012末日.重生/夜鷹姊魅/最後晚餐/笑之大學

2012末日.重生: 少睇ballet的我因為hkdance的劉首席有份編舞而睇, 好悅目+funny. hkdance的兩位客席編舞都無出席謝幕, 我覺得係好subtle的有禮安排. :D

目測入座率: 99% (好多外國人)
--

夜鷹姊魅: 由創團作"鬼劇院"已有捧場的我無可否認近年不是"必睇"劇場工作室的作品, 原因是好難頂的"黑色幽默". (例: 黑色48樓/黑森林) 今次回復比較"寫實"而血淋淋的風格, 有驚喜.

賴慰玲小姐的青春真係幾無敵. 不過佢未似30歲......

陳郁憲先生繼續sunny boy :D

目測入座率: 60%? 睇場刊發現原來工作室近年大部份作品都係lcsd主辦, 咁都唔使咁care票房啦? (新域都係走同一路線...... 只run lcsd主辦的演出)
--

最後晚餐: 舊年唔知點解無睇首演. 好寫實的劇. 刻劃左社會某個階層...... 的透不過氣的生活. 建議: 俾名牌中學生的同學們去睇下, 令佢地知道低下階層的生活?

劉先生真係好適合做憤世嫉俗的角色...... 雷前輩真係做到好無知的上年紀婦孺......

出場幾分鐘的孫前輩...... 好勁. 如果無篤爆, 我真係無留意佢件衫係三文魚色! (預左俾人殺!)

目測入座率: FH! REP 真係勁~
--

聽聞今年無睇的"笑之大學" FH, 其他票房欠佳的劇場亦要諗下人地係經過數年去RUN出呢個成績: 記得FIRST RUN唔FULL.

我睇過First Run, 跟住知道Second Run 掉轉兩個CAST黎演, 所以買左頭ROUND飛. 睇完即再買另一張飛第二ROUND睇返原CAST! 我想講...... 鄧導雖然憑審批官員的角色得劇帝獎, 但佢演作家仲CUTIE!! :D 好記得佢為角色設計的"吹筆"小動作!!!

--
唔記得講: 半生緣買貴左飛!! 因ZUNI有套票優惠!! :( 果陣我唔知!

沒有留言:

張貼留言