2012年9月9日 星期日

芳華絕代之曇花一現/並談大失戀/一千零一夜

芳華絕代之曇花一現: 正如前所說: 票房告急, 買1送1, 我就問下我個friend, 佢話有興趣. 睇完, 我地一致結論: 唔會敢叫一d從來唔入劇場既朋友睇唔知講乜既戲. 唔知講乜係包括單憑劇名唔知講乜同埋睇完都唔知講乜.

票房失利原因好大部份係唔知講乜囉...... 同埋睇左都唔係好知想講乜...... 我都認慮淺...... 一路青空的劇一路都有看, 逍遙遊好funny, 一千零一夜悶到震, 大失戀驚喜在利前輩+劇情特別 (但起碼有劇情).

想講有時睇完某d劇我會覺得係"自我陶醉"劇(更不雅的名稱我就無謂講啦). 要觀眾慢慢接受的話要教育的, 呢方面我覺得風車草做得幾好. 你要怪觀眾"唔識貨"的話, 只有繼續怪.

(即係咁, 同期的坷廬謀殺案fh的原因除左可能香港有好多agatha christie的fans外係大家知道 what to expect, 風之后同理)

完全唔多想講......

目測入座率: 經過買1送1後都係60%左右.

--
一千零一夜: 開兩面台, 我坐ax果面側邊位, 近演員出台位, 全程聽到演員/幕後行來行去踏踏踏地板聲, 勁分心.

散場時聽到有人話: 眼高手低, 文本改編成drama調度不足.

--
大失戀: 全部滿座, 可能lcsd宣傳好勁+劇名ok. 從來無睇過利前輩做戲. 開場前隔離果位觀眾係咁同前面的觀眾講野, 原來前面果位係滿道先生~

一老一少的設定比較少見, 小商場的髮型屋好親切. 我成日以為結局會有twist: 例如原來女子係老人個女咁原來唔係.

利前輩把聲好吸引, 好壓場~

沒有留言:

張貼留言