2012年9月8日 星期六

赤色 藍房間

唉, 去葵涌廣場食餃子, 遲左上菜! 又熱又食得慢! 搞到遲左五分鐘到場, 要在外面看tv. 但tv又細聲又人聲雜基本上都聽唔到.

由於知道係九年前的"赤之禁室"的另一版本, 所以知道係"圓舞"結構, 心諗第一場後會放人, 點知原來係第二場! :(

又要講歷史, 十年前睇"戀愛輕飄飄", 在麥高利上演, 放工去睇, 無遲到但已坐滿, 係坐滿! 無位! 點解? 因為不設劃位, 有人坐得好鬆, 三個人坐四個位就搞到無位! 帶位又唔理!

後尾佔位果位人兄自己坐返開. 由於呢套口水歌舞台劇係由演員在正式開場前暖場, 所以我咁尷尬既場面就俾演員梁榮忠先生揶揄. 自此我好討厭梁先生.

不過講返今次演出, 同九年前個版本感覺唔同, 首先原來係改編的版本不同 (1900 VS 1998), 另外係大膽程度減輕, 相信某程度係導演的取捨.

梁先生ok. 不過我主要係想睇高小姐. 高小姐的表現幾好, 做靚模果場的聲線運用好正~

呢個演出係一年前佢地的演藝畢業作, 場刊亦有提首演導演(讚!). 記得舊年睇某blog都有人寫觀後感. 我都想知呢d內部演出外人可以點知同點拎飛!??

完場時佢地都有提到今星期有十一個演出~ (我上一篇都有提~) 太多演出->票房未必理想, 無辦法!

目測入座率: 80%

沒有留言:

張貼留言