2012年9月1日 星期六

在天台上冥想的蜘蛛

在天台上冥想的蜘蛛 (三度公演): 首演/重演我都有睇過, 但年代久遠唔多記得, 當時卡士應是梁祖堯/陳曙曦/莫蔓茹/邵美君.

今次由潘導, 多左好多音樂 (好似apa今年潘導編劇/陳曙曦導的李逵的藍與黑, 亦是陳瑋聰先生有份演的, 兩套都同樣有雪櫃~~)

李導時好似個棚勁好多. 今次個棚好弱下...... 中段飛左隻好似幪面超人太快睇唔清~ 尾段又有飛蜘蛛, 同譚指導自己導演的"搜索達文西"都好似.

陳瑋聰先生之前有睇過在apa的無罪/李逵的藍與黑, keep住咁上下, 我覺得佢的對白唔係太清楚.

黃天恩先生之前在apa的演出有印象的係戀戀仲夏/終成眷屬, 好似都係做d反反地派既. 把聲太尖/身材唔夠大隻...... 如果練"科"d可走型男路線, 依家硬係奸奸地咁.

李穎蕾小姐同曾浩嵐小姐都係apa畢業但我完全唔記得佢地做過乜~ (無睇過舊年的三姐妹rerun, 但估返同今次, 唔通又係李小姐=莫小姐, 曾小姐=邵小姐? :O)

想講係李小姐今年在hkaf的編劇作品我係覺得勁悶......

最後係想講票房真係差, 最多得40%. 我仲"睄"到有人張飛寫住四十蚊!!! (真係有唔開心!) 同係lcsd主辦的, 今年的"大失戀"/"happy togather"(都係新域)都full house, 係咪西灣河係大場? 或者係劇名太奇怪? 我無睇舊年的"三姐妹"rerun唔知當時係點...... 人間系列都無睇, 可能一路票房都係咁?

雖然劇團唔使蝕(因lcsd包底), 但可能影響日後資助?

跟住下禮拜的"芳華絕代"又票房告急, 鬼咩, 下weekend有11演出! 太多了~

打轉教室(睇過首演, 今次唔會睇了)/坷廬謀殺案(已買票與友人睇)/沒有故事的故事/安東尼奧尼猜想/售氣帝國(想睇但已買晒其他票, 無時間睇)/風之后(買左飛睇張小姐CAST)/今晚我要去飲?/赤色‧藍房間(已買票, 即係當年焦媛的赤色禁室)/芳華絕代之曇花一現(已買票)/音樂劇─月缺巴黎/閃亮登場

沒有留言:

張貼留言