2012年8月27日 星期一

江青和她的丈夫們

兩年前有睇過大隻謙版本, 但已經忘記晒~ 今次睇有深刻體會.

演後座談會發現原來好多觀眾係內地黎既, 被課本上的江青的描寫洗腦了. (編劇沙先生的發言及文章好勇敢, 是一位仁慈的長者)

導演謝幕時重覆提及他只是覆排導演. (令我想起胖侶的RERUN與首演不同導演但也沒提及本來導演, 其他的RERUN我無特別留意.) 高先生好尊重幕後人員. (再見諸每位演員謝幕時都有字幕配合)

又話說首演導演梁先生導的"大東亞異人娼館"及"神話江湖"睇到我R晒頭, 但呢次呢套經高導在座談會中談及音樂/舞蹈等的處理, 我又覺得係OK. 但因忘記了首演的劇情, 唔知高先生有幾多新野. (桌子圍成監獄首演係有, 但首演有無最尾"上吊"我真係忘記埋~~)

高先生問有無人不知爭椅子~ (唔識打DUNG仔) 是爭權. 都有一兩個. 其實我留意到字幕的處理是劇名是紅字, 大部份劇情是綠字, 但1967年10月那段開始是紅字. 觀眾可能忙於睇焦媛爭椅子坐, 無留意字幕是"文化大革命 十年動亂! 十年浩劫!" 沙先生我真是敬佩你.

到毛主席起身講野先變返綠字.

男人有四個, 椅子有四張. 字幕是簡體的.

身邊的男人一家三口帶左細路仔去睇想進行歷史教育?! 但細路仔覺沉悶打喊露.

焦小姐演得好好. 不過有一句我留意字幕焦小姐好似讀錯了對白. (有親字幕視線就不其然分了心) "如果我不能做一個英雄, 我就嫁一個英雄", 掉轉左黎講, 中間仲有D DEAD AIR, 唔知係咪諗緊點兜?

李潤祺先生真係幾似毛主席 (首演已覺)

唐曉楓先生APA畢業後第一次見佢演出. (APA睇過佢的縛愛/縛愛(3度)/血還血) 縛愛/縛愛(3度)佢演兩個唔同角色, 陽光男孩及縱慾店員都handle好好. 血還血時咁o岩見高先生坐我前面, 見佢對唐先生不停食螺絲擰晒頭不以為然. 所以見今次cast有唐先生都有d驚訝, 可能因咁o岩角色姓唐/唐先生氣質適合幾十年前的男人.

我都好期待內地會有一天可以有胸襟俾呢套劇上演, 咁大家可能會對中國人身份比較認同.

目測入座率: 90% (無開樓上)

沒有留言:

張貼留言