2012年8月25日 星期六

神扒之間/金池塘

預告: 聖訴/一屋寶貝最終回/玻璃偵探/江青和她的丈夫們

有D支力先寫兩套.

神扒之間: 我同鄧健泓先生也許無緣. 佢做的大酒店及呢套我都勁訓. 勁的意思是我自己估>40%的時間都訓左. 真係太支力!? 對製作團隊唔好意思. 對我的銀包都好抱歉! 票價貴($320)相信係唔多FULL的原因.

又有譚芷翎小姐+陳敏斌先生+羅導在SHOUSON, 好熟悉~~

鄧先生在獨坐婚姻介紹所做得幾好, 如場刊講佢俾左好多自己的野落去. 但呢套同大酒店, 感覺佢有點OVER(以我清醒的時間黎睇 >_<)

譚小姐原來係我中學師妹(乜興場刊都寫中學讀邊間? 我讀的年代不是名校, 講出去都無人識果隻......) 今次的演出繼續是青春少艾+有點HYPER的港女. ENERGY夠但有D框框. 仲有講對白時總有點不清楚的感覺.

陳先生好討好! 不過以佢條件點會咁多年都無女! (劇中大量裸上身場面) 想起佢做斜路黃花首演, 對比重演的廖啟智與鄭嘉俊更似兄弟, 不過兩個配搭都好感人.

至於首次踏台板?的brenda林小姐, 新人來說是ok, 但總覺得身體在很"relax"的狀態而對白有奇怪的節奏. 其實佢不應稱是"扒", 起碼都有個friend暗戀佢咁耐(雖然唔多合理)

喬先生的角色都幾有趣, 我對佢最深刻的印象始終是"奇異訪客", 好出色~

目測入座率: 50-60%?!
--

金池塘: 好多年前的third run有睇過, 當年本來無乜興趣睇, 但見拿了劇后所以睇下(記得在討論區睇到話係造俾前輩的, 真偽不得而知, 唔好告我呀......)

年初的司棋姐當然有睇, 係覺得蔡澤民先生雖然係young都未到15歲卦!? (當年是東東大師~) 馮蔚蘅小姐在自家的rep都不演戲了, 難得演這個角色與司棋姐都幾襯做母女, 做到40+的感覺.

到今次司棋姐一家演出當然要睇. 感情真摯但總感覺葉小姐/黃先生佢兩公婆未到44+的感覺......

黃安信先生演出的確自然自信, 與古天農先生的是不同的style不同的女婿 :D 感覺今次女婿出場的時間好少...... 有無cut戲呢? 可能我好想見多d黃先生 :D

至於鐵膽king sir就唔使講, 近年除左陽光小子我覺得太貴無睇之外都有睇...... (唉年尾相約星期二又買左飛, 睇過兩次啦)

呀gossip下, 四月時在大會堂睇果次, 見到萬梓良先生, 仲叫佢在我買果本king sir書上簽名. 不過佢睇左半場就走左, 可能太忙~

目測入座率: 90% (唔知有無開樓上)

2 則留言:

  1. 多謝您的贊賞!第一次演出能令您覺得滿意已是對我最大的得著。希望再有機會踏上舞台!謝。

    回覆刪除
  2. 黃先生你的演出真是不錯, 當然葉小姐都做得好~ :D 如果有機會請在香港演出~!

    回覆刪除