2012年8月17日 星期五

妹妹與喵 日記不交換/紅男綠女/淘寶俏冤家

預告: 聖訴/我和秋天有個約會/九歌/神扒之間/一屋寶貝最終回/金池塘/玻璃偵探

妹妹與喵 日記不交換: 之前講"馬桶"唔記得講, 見到導演老婆, 一時唔記得是黃曼凝小姐...... 我都幾鍾意佢做的郭襄~~ 同埋, 麥高利好凍呀!!! 睇"妹妹"又係咁. :( 凍到打冷震!!

講返睇"妹"時. 我隣座的女子時時將雙腳盆在椅上, 率性令我覺得佢係台灣女子, 一時仲估佢會否就是編劇!?

朱仲暐小姐上次的破格演出(上課不要看小說), 今次較內歛. 表現稱職. (仲記得佢在"菲爾德"時有點驚艷感, 現在好似同果時差不多的感覺...... 是否某種倒退?)

今次仲有為藝術犧牲的"性感"演出...... 其實我覺得無乜需要囉.

吳鳳鳴小姐最先認得的應是哈姆雷特的母親+故園幽夢. 在"妹"的演出應是我看過她最"癲得"的角色. 演得放, 感染力強.

男角的陳楚鍵先生真的很MAN, 很適合這角色. (有某些場次由導演親自上陣, 是技癢還是陳先生無期? 導演有無整個咁PUNK既頭!?)

目測入座率: FULL HOUSE

--
紅男綠女: 本人母校搞的MUSICAL, 原來已是第四年! 可能之前無乜宣傳所以唔知. 看的是第一場, 發現原來三場全部主角都不同CAST! 實在有很多ALUMNI+STUDENTS們很有熱誠~~ (不過如果話你知有機會在台上唱MUSICAL, 可能真係好多人肯俾心機練+唔收錢都肯既...... 不過我唱歌咁渣...... HEHE)

音響麻麻...... 尤其群唱時. 本人英文麻麻, 唔睇字幕唔多明. (字幕做得好, 始終有大學BACKUP)

主角做得都OK.

最後係票價好平! 因有大學支持, 都抵睇既.

目測入座率: 85%

--
淘寶俏冤家: 又係一年一度的國際綜藝合家歡的一定有一個演出係俾青少年去參與的. 同"紅"一樣係非專業演員做百老匯MUSICAL. 劇本本地化得好無聊(場中有人大聲話"九唔搭八")

劇情對小朋友好難明, 佢地又唔多識莎士比亞...... 我後面的小朋友勁問媽咪點解...... (不過好過早幾年合家歡做埋APA的菲爾德呀/HAMLET呀/雷雨呀咁既, 仲奇怪囉)

唱得麻麻...... 跳OK. 青春囉. (但舊年的THIRTEEN/SPRING AWAKENING 果D國際學校的同學無可否認做得好好多囉.)

目測入座率: 90%

--
本BLOG竟然有FOLLOWER! :O 好驚訝. 仲係劇壇人士! 多謝捧場~~ :D

沒有留言:

張貼留言