2013年1月8日 星期二

赤.裸/夢魅雪夜之真的下雪了/三個麻甩一個騷/上司已死

赤.裸: 最早看R&D班底的製作是禁葬令ANTIGONE, 何敏文小姐的演技好適合做堅貞不移的女子. 由佢的PROFILE估計她本人應該出身自中上家庭...... (芝大讀經濟, 之前有睇一仔的張五常先生專欄......) 可惜當年APA做的MEDEA好似唔係睇佢個CAST, 應該會幾o岩佢做. 呢幾年R&D的製作令我懷疑其實佢好迷戀陳康先生...... (無責任猜想~) 之前我都有提, N年前睇過東週刊陳先生亦係出身幾好. HAHA. 好八卦. 講返套劇, TWIST中有TWIST, TWIST完再TWIST. 陳先生對藝術的執著及何小姐對新中國的嚮往/對女性抬頭的渴望都OK. OVERALL都係陳先生做得好D. 前輩李楓小姐做得好過"芳華絕代"......

香港好似好耐無做"紅衛兵"的戲. 諗起當年亞記的"還看今朝". 星加坡的編劇寫的劇本...... 又想起年頭看過黃哲倫先生的劇本. 香港咁多年華洋雜處, 反而好少呢方面的劇本喎好似.

目測入座率: 好似六成. 真係有點浪費.

--
夢魅雪夜之真的下雪了: 去年的RERUN, 盧智燊編導退居演聖誕老人, 由朱栢謙先生領銜主演. 舊年的BAND的化學作用係好少, 改動合理. 吳家良先生的角色由張志敏先生頂替, 表現OK.

宣傳重點擺在朱先生, 佢真係有咁多FANS? 因為"好想藝術"? 吳先生的離開+盧導的"昇格"造成? 但朱先生與其他團員好似始終有點格格不入.

目測入座率: 好似七成.

--
三個麻甩一個騷: 兩年前無睇過, 有娛樂性, 黃呈欣小姐過足戲癮, 但佢講野真係有D懶音. 三位導演以方俊杰 先生演得最好. 唔...... 不過如果唔係鄭國偉先生係咁叫佢"高生"我都唔留意佢個角色叫高瞻 - 高+詹? HAHA

想講: 的確入座率不高的劇會淪為"物理上"存在ONLY. 但好多時有好多導演"打飛機"的劇睇到想爆粗. (呢度都有提過下)究竟邊個定義果D又一定係藝術? 我都係不宜評論了~(小妹才疏學淺~)

目測入座率: FH

--
上司已死: 泥九呢位演員好似無睇過...... 但演得唔錯. 導得緊湊, 打工仔要睇, 學下內裡技倆 (係咪NLP應用?) 語言偽術, 以黑為白! 勁.

目測入座率: 60%

沒有留言:

張貼留言