2012年11月26日 星期一

七位導演眼中的40@2012/藍花花

七位導演眼中的40@2012: 七個單位幫致群劇社慶生...... 本來想睇中英的"死者的血訴", 但演員唔識乜水...... 所以睇呢套. 奇在開十一點場(早上), 目標觀眾是老人家?

痴戀著/一: 無乜特別. OK. 起碼有劇情, 謝幕時前輩已走, 相信是太夜!

納蘭: 蒙小姐由APA時都成日做D好"聖女"FEEL的角色, 今次都係, 但佢跳舞真係唔多好睇.

致群40。致敬:革命不是XXXX, 我估係向"斜路黃花"致敬? 行為藝術真係唔識欣賞, 最估唔到係有女性裸露上身的場面. (呢個其實唔係重點亦唔應該HIGHLIGHT, 我只係O左嘴, 估唔到即)

中環遇見兩生花: 估計大部份觀眾係因為呢套而買, 平平穩穩, 演員OK. 不過我睇完都唔多明究竟黃小姐同邵小姐係咩關係...... 無乜慧根.

天天: 跳舞好睇好多. 陳小姐在"中"時已出場, 接得好.

夢兮: 好得意, 原來係貫穿全場的手法.

何來七千幾: 由於對白出現"遺禍人間", 估計同該劇有關. 但我無睇所以唔多明. 對面有一行年輕女觀眾, 估計是中學生, 聽到一句粗口就笑一次, 頂, 咁笑左好多次啦. 前世未聽過粗口? 使唔使表現自己咁純情? 定響同學面前要咁? 唉.

完場時的打鼓, 潘導都來了. 心諗, 咦你唔係響牛池灣咩? 係喎好夜囉喎, 坐車都黎得切. 仲有陳小姐助拳, (所以無謝幕) 呢個係最感動時刻. I MEAN 打鼓.

完場時余先生叫觀眾推薦其他人黎睇, 又係果句, 我唔敢叫人睇呢D製作喎......

四面台一面大約30%, 一面估計80%, 全場目測入座率: 53%
--

藍花花: 星期六的夜場俾贊助商包了, 只好買周日, 好彩! 原來又有兩個CAST, 個人喜好當然是劉首席. (純屬個人喜好, 與舞技無關).

潘小姐加盟了一年, 套套擔正, 相信升職指日可待. 佢的身體動作的確好好睇好柔軟.

劉首席在第一幕全場男舞員赤裸上身時好明顯係白過其他人...... :O

九唔搭八咁耐, 講返正題, 舞劇劇情OK感人, 表現如常地OK. 最唔明係謝幕最後係企足全場無乜郁的"歌者"? 定我睇唔清楚呢?

完場時的簽名會係兩個CAST齊備, 好好的安排~

目測入座率: 80% - 只計STALLS, 樓上睇唔到......

--

唉, 今朝10:15接到渣兜銀行SELL LOAN, 如果起左身就唔使趕的士! 的士司機好有雷氣停在我前面而唔係後來夾硬在我後面截的士的一家大細!

但佢唔過海, 要我轉的士. :O 問題係咁既時間過海, 同搭地鐵差唔多時間咋!!

沒有留言:

張貼留言