2012年11月26日 星期一

末日怪物/臭格/兩隻狗的生活意見

末日怪物: 之前知道有訂票優惠, 但時間太短搵唔到friend... 所以無訂. 勁, 全場滿座. 劇情幾好. 潘先生的破格演出令我有d驚訝. :o 黃呈欣小姐一般地好. 跳舞果位我一路以為係老婆婆的分飾兩角...... 跳舞果位小姐有除剩bra的場面, 我身邊的妹妹仔又大笑...... 唉.

梁先生我估唔使"演技再培訓"...... 佢扮的兩堂兄弟, 一個白痴一個"精英", 雖然分別係ok, 但做戲係欠左細膩. 我係覺得講野有d癡月利筋.

其他的都唔太記得~ o靚仔叫ok.

--
臭格: 舊年睇左讀戲劇場, 今年睇, 豐富好多. 邱先生之前擔的大旗成日做"懶"好人(例:2月14/有飯自然香等等), 一係就卡里古拉咁激. 可惜當年無在apa睇flowers for algernon, 淨係有睇過"愛在紅樓"(舊年好似有劇團rerun但miss左)

今次睇得出佢好"wild"的一面, 情緒起伏好大. 正如演後座談所說, 真相唔重要, 每人知道的是如何在這社會中保護自己. 唔, 所以要請律師.

目測入座率: fh

--
兩隻狗的生活意見:內地的"二人轉"都係第一次睇, 感覺新鮮, 而話題亦似乎有社會性, ok啦. 聽力不大好...... 有d聽唔明.

目測入座率: 90%

沒有留言:

張貼留言