2012年11月24日 星期六

中女解毒II-戀戰中男海/留守太平間

中女解毒II-戀戰中男海: 舊年同好姐妹去睇, 今年一人.

在場有好多觀眾都是一堆女人去睇的, MARKETING定位清晰. 今年的劇情鬆散, 同"中女"無乜關係, 都係兩性關係野. 將時下流行的網上話題炒埋一碟, 包括火腩飯潮文, 日本宅男教你一個人扮影兩個人相, 整容等等......

我的笑點太"高"...... 全場都只係笑左一次. 對於仍在愛海迷失的女子們有鼓勵作用.

目測入座率: 90%
--

留守太平間: 舊年年頭好俾面地將我的第二次去屯門睇SHOW俾左佢...... (第一次係:MISS杜十娘)

舊年: 前輩馮先生勁食螺絲同埋感覺好老...... (同十年前果個版本比) 感覺是JOHNNY陳先生非常恰當但馮先生有點違和. 今年重演馮先生好好多, 陳先生更加感覺瀟灑遊刃有餘. 自信滿滿. 男人果然是3X歲黃金時期. 十二年前睇"玩偶之家"果時發聲的鼻音勁到呢...... 依家完全改進晒.

原來有B CAST! 可惜我唔知~ 唔係可能會睇下...... 鄧導的表現啦當然係. 林先生...... 我覺得佢未到"自命天才"的感覺. (雖然在APA時期的"馴悍記"/"縛愛"有果種FEEL, 但依家反而無)

場刊寫"首演"的燈光設計為另一人, 唔, 係咪應該寫明"同流首演"? 首演係十年前中英喎.

十年前到依家睇左五次, 可能係我睇一套劇最多次數, 劇情經過舊年睇返而RECALL. 不過舊年同今年都因身體狀況不佳而好眼訓...... 唉 :(

完場聽到鄰座男觀眾話: 咦, 乜原來佢地兩個識架? 一滴汗在我臉上流過...... -____-'' :O

全場滿座! 原因是劇目宣傳好勁? 好有口碑?

沒有留言:

張貼留言